ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

«Оркестрові духові та народні інструменти»

 Опис освітньої програми

– спеціальність: Музичне мистецтво

– спеціалізація: «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»

– назва ОПП: «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»

– кваліфікації: викладач мистецької школи, артист ансамблю\оркестру

(народні інструменти: баян, акордеон, бандура, гітара, сопілка, домра та  духові інструменти: труба, тромбон, флейта, фагот)

Терміни навчання:

На базі 9 класів: 180 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців

На базі 11 класів:  180 кредитів, 2 роки 10 місяців

Освітні компоненти, що формують загальні компетентності

ОК 1.1 Історія України      2

ОК 1.2 Українська мова (за про професійним спрямуванням)      2

ОК 1.3 Іноземна мова (за проф. спрямуванням)    6

ОК 1.4 Основи психології та педагогіки    4

ОК 1.5 Історія мистецтв    6

ОК 1.6 Економічна теорія    2

ОК 1.7 Основи правознавства    2

ОК 1.8 Культурологія   3

ОК 1.9 Безпека життєдіяльності та охорона праці    2

ОК 1.10 Народознавство   3

ОК 1.11 Фізичне виховання    6

Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності

ОК 2.1 Теорія музики    4

ОК 2.2 Гармонія    9

ОК 2.3 Аналіз музичних творів    4

ОК 2.4 Сольфеджіо    14

ОК 2.5 Зарубіжна музична література    15

ОК 2.6 Українська музична література    6

ОК 2.7 Український музичний фольклор    2

ОК 2.8 Комп’ютерні технології в музиці    3

кваліфікація 3479 артист оркестру ансамблю

ОК 2.9 Спеціальний клас     21

ОК 2.10 Оркестровий клас 15

ОК 2.11 Споріднені та оркестрові інструменти    2

ОК 2.12 Основи диригування    2

ОК 2.13 Фортепіано    6

ОК 2.14 Клас ансамблю    4

ОК 2.15 Історія виконавства   2

кваліфікація 3340 -викладач мистецької школи

 

ВК 1.1 Методико-виконавский аналіз пед.репертуару     4

ВК 1.2 Методика навчання гри на інструменті     4

ВК 1.3 Педагогічна практика     7

Вибір з каталогу освітніх компонентів

Спеціалізація «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»

 

ВК 2.1 Основи філософських знань   2

ВК 2.1.1 Охорона праці в галузі     2

ВК 2.2 Соціологія   2

ВК 2.2.1 Тайм менеджмент    2

ВК 2.3 Інструментознавство та інструментовка  4

ВК 2.3.1 Вдосконалення диригентської майстерності    4

ВК 2.4 Методика та практика роботи з аматорським колективом   5

ВК 2.4.1. Основи ораторського мистецтва   5

ВК 2.5 Концертно –виконавська практика   3

ВК 2.5.1 Практикум з організації ДП  3

ВК 2.6 Основи реклами та PR в мистецтві  2

ВК 2.6.1 Медіаосвіта та медіаграмотність   2

Програмні фахові компетентності:

Загальні:

ЗК 1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4 Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 7 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

ЗК 8 Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Спеціальні:

СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.

СК 2 Здатність демонструвати достатній рівень виконавської майстерності.

СК 3 Здатність відтворювати художньо-образний зміст музичного твору у виконавській діяльності

СК 4 Здатність використовувати спеціалізовані знання з теорії музичного мистецтва.

СК 5 Здатність демонструвати професійні навички та уміння в виконавській/педагогічній діяльності.

СК 8 Здатність оперувати професійною термінологією.

СК 9 Здатність застосовувати інтегровані знання з інших видів мистецтва в професійній діяльності.

СК 10 Здатність використовувати технологічні ресурси, новітні цифрові звукові технології в професійній діяльності.

СК 11 Здатність відслідковувати і оцінювати власний прогрес та досягнення у професійній сфері, проявляти критичну самосвідомість.

СК 13 Здатність презентувати результати своєї творчої/педагогічної/творчої діяльності перед аудиторією з урахуванням її специфіки.

СК 14 Здатність до професійної самореалізації.

Програмні результати навчання:

РН 1 Спілкуватися державною мовою усно і письмово в процесі навчання та виконання завдань.

РН 3 Грати на музичному інструменті/співати артистично, технічно, осмислено відтворюючи художньо-образний зміст музичного твору відповідно до його стильових особливостей.

РН 4 Читати та відтворювати нотний запис тексту музичного твору.

РН 5 Застосовувати аналіз та синтез для розв’язання інтерпретаційних завдань, абстрактно і творчо мислити.

РН 6 Визначати зміст, форму, жанрово-стильові особливості музичного твору як на слух, так і при вивченні нотного тексту.

РН 8 Розпізнавати різні компоненти музичної мови.

РН 9 Оперувати традиційними й сучасними знаннями в контексті освітньої виконавської/ педагогічної діяльності.

РН 10 Володіти методикою роботи з учнем з урахуванням вікових особливостей учасників.

РН 11 Підбирати навчальний репертуар з урахуванням музичних здібностей

РН 12 Провадити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес у виконавській /освітній/творчій діяльності.

РН 13 Використовувати професійну термінологію під час виконання творчих завдань.

РН 14 Розробляти та документувати навчально-методичні, творчі матеріали, вести документацію, пов’язану з виконанням професійних обов’язків.

РН 15 Позитивно сприймати конструктивні критичні зауваження фахівців щодо своїх навчальних та творчих результатів і використовувати їх для власного професійного розвитку.

РН 16 Дотримуватися загальних вимог щодо авторських та суміжних прав, захисту персональних даних, правил розповсюдження інформації.

РН 17 Презентувати результати власної мистецької діяльності з метою забезпечення особистісної конкурентоспроможності на ринку праці.

– можливості працевлаштування після здобуття диплому фахового молодшого бакалавра:

Випускники коледжу можуть працювати в установах, підприємствах і організаціях різних форм власності на посадах викладачів мистецьких шкіл або артистів ансамблів/оркестрів.

Після закінчення навчання вони мають можливість продовжити освіту у вищих навчальних закладах України чи за кордоном, або працевлаштуватися за фахом відповідно до отриманої кваліфікації.

Також випускники можуть реалізовувати себе в інших сферах, якщо рівень їхньої освіти та набуті компетенції відповідають вимогам до конкретної посади.