«Оркестрові духові та народні інструменти»
Опис освітньої програми
– спеціальність: Музичне мистецтво
– спеціалізація: «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»
– назва ОПП: «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»
– кваліфікації: викладач мистецької школи, артист ансамблю\оркестру
(народні інструменти: баян, акордеон, бандура, гітара, сопілка, домра та духові інструменти: труба, тромбон, флейта, фагот)
Терміни навчання:
На базі 9 класів: 180 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців
На базі 11 класів: 180 кредитів, 2 роки 10 місяців
Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК 1.1 Історія України 2
ОК 1.2 Українська мова (за про професійним спрямуванням) 2
ОК 1.3 Іноземна мова (за проф. спрямуванням) 6
ОК 1.4 Основи психології та педагогіки 4
ОК 1.5 Історія мистецтв 6
ОК 1.6 Економічна теорія 2
ОК 1.7 Основи правознавства 2
ОК 1.8 Культурологія 3
ОК 1.9 Безпека життєдіяльності та охорона праці 2
ОК 1.10 Народознавство 3
ОК 1.11 Фізичне виховання 6
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
ОК 2.1 Теорія музики 4
ОК 2.2 Гармонія 9
ОК 2.3 Аналіз музичних творів 4
ОК 2.4 Сольфеджіо 14
ОК 2.5 Зарубіжна музична література 15
ОК 2.6 Українська музична література 6
ОК 2.7 Український музичний фольклор 2
ОК 2.8 Комп’ютерні технології в музиці 3
кваліфікація 3479 артист оркестру ансамблю
ОК 2.9 Спеціальний клас 21
ОК 2.10 Оркестровий клас 15
ОК 2.11 Споріднені та оркестрові інструменти 2
ОК 2.12 Основи диригування 2
ОК 2.13 Фортепіано 6
ОК 2.14 Клас ансамблю 4
ОК 2.15 Історія виконавства 2
кваліфікація 3340 -викладач мистецької школи
ВК 1.1 Методико-виконавский аналіз пед.репертуару 4
ВК 1.2 Методика навчання гри на інструменті 4
ВК 1.3 Педагогічна практика 7
Вибір з каталогу освітніх компонентів
Спеціалізація «Оркестрові духові та ударні інструменти», «Народні інструменти»
ВК 2.1 Основи філософських знань 2
ВК 2.1.1 Охорона праці в галузі 2
ВК 2.2 Соціологія 2
ВК 2.2.1 Тайм менеджмент 2
ВК 2.3 Інструментознавство та інструментовка 4
ВК 2.3.1 Вдосконалення диригентської майстерності 4
ВК 2.4 Методика та практика роботи з аматорським колективом 5
ВК 2.4.1. Основи ораторського мистецтва 5
ВК 2.5 Концертно –виконавська практика 3
ВК 2.5.1 Практикум з організації ДП 3
ВК 2.6 Основи реклами та PR в мистецтві 2
ВК 2.6.1 Медіаосвіта та медіаграмотність 2
Програмні фахові компетентності:
Загальні:
ЗК 1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 4 Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 5 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК 7 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК 8 Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Спеціальні:
СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
СК 2 Здатність демонструвати достатній рівень виконавської майстерності.
СК 3 Здатність відтворювати художньо-образний зміст музичного твору у виконавській діяльності
СК 4 Здатність використовувати спеціалізовані знання з теорії музичного мистецтва.
СК 5 Здатність демонструвати професійні навички та уміння в виконавській/педагогічній діяльності.
СК 8 Здатність оперувати професійною термінологією.
СК 9 Здатність застосовувати інтегровані знання з інших видів мистецтва в професійній діяльності.
СК 10 Здатність використовувати технологічні ресурси, новітні цифрові звукові технології в професійній діяльності.
СК 11 Здатність відслідковувати і оцінювати власний прогрес та досягнення у професійній сфері, проявляти критичну самосвідомість.
СК 13 Здатність презентувати результати своєї творчої/педагогічної/творчої діяльності перед аудиторією з урахуванням її специфіки.
СК 14 Здатність до професійної самореалізації.
Програмні результати навчання:
РН 1 Спілкуватися державною мовою усно і письмово в процесі навчання та виконання завдань.
РН 3 Грати на музичному інструменті/співати артистично, технічно, осмислено відтворюючи художньо-образний зміст музичного твору відповідно до його стильових особливостей.
РН 4 Читати та відтворювати нотний запис тексту музичного твору.
РН 5 Застосовувати аналіз та синтез для розв’язання інтерпретаційних завдань, абстрактно і творчо мислити.
РН 6 Визначати зміст, форму, жанрово-стильові особливості музичного твору як на слух, так і при вивченні нотного тексту.
РН 8 Розпізнавати різні компоненти музичної мови.
РН 9 Оперувати традиційними й сучасними знаннями в контексті освітньої виконавської/ педагогічної діяльності.
РН 10 Володіти методикою роботи з учнем з урахуванням вікових особливостей учасників.
РН 11 Підбирати навчальний репертуар з урахуванням музичних здібностей
РН 12 Провадити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес у виконавській /освітній/творчій діяльності.
РН 13 Використовувати професійну термінологію під час виконання творчих завдань.
РН 14 Розробляти та документувати навчально-методичні, творчі матеріали, вести документацію, пов’язану з виконанням професійних обов’язків.
РН 15 Позитивно сприймати конструктивні критичні зауваження фахівців щодо своїх навчальних та творчих результатів і використовувати їх для власного професійного розвитку.
РН 16 Дотримуватися загальних вимог щодо авторських та суміжних прав, захисту персональних даних, правил розповсюдження інформації.
РН 17 Презентувати результати власної мистецької діяльності з метою забезпечення особистісної конкурентоспроможності на ринку праці.
– можливості працевлаштування після здобуття диплому фахового молодшого бакалавра:
Випускники коледжу можуть працювати в установах, підприємствах і організаціях різних форм власності на посадах викладачів мистецьких шкіл або артистів ансамблів/оркестрів.
Після закінчення навчання вони мають можливість продовжити освіту у вищих навчальних закладах України чи за кордоном, або працевлаштуватися за фахом відповідно до отриманої кваліфікації.
Також випускники можуть реалізовувати себе в інших сферах, якщо рівень їхньої освіти та набуті компетенції відповідають вимогам до конкретної посади.