ОСВІТНЬО – ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Музичне мистецтво» підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціалізацією «Оркестрові струнні інструменти» галузі знань 02 «Культура і мистецтво», за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» у Комунальному закладі «Херсонський фаховий коледж культури і мистецтв» Херсонської обласної ради.
Кваліфікації:
Основна:
3479 – артист оркестру/ансамблю
Додаткова:
3340 – викладач мистецької школи
Обсяг освітньої програми становить 180 кредитів ЄКТС.
Для спеціалізацій «Оркестрові струнні інструменти» обов’язкова частина програми становить 150 кредитів ЄКТС (83,34 %). Обсяг вибіркової частини- 30 кредитів ЄКТС (16,67 %)
Термін навчання для вступників на основі базової загальної середньої освіти 3роки 10 місяців (з одночасним виконанням освітньої програми профільної середньої освіти, тривалість здобуття якої становить два роки).
Термін навчання для вступників на основі повної загальної середньої освіти
2 роки 10 місяців (профільна середня освіта).
Обов’язкові компоненти ОП
Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК 1.1 Історія України
ОК 1.2 Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК 1.3 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ОК 1.4 Основи психології та педагогіки
ОК 1.5 Історія мистецтв
К 1.6 Основи економічної теорії та підприємницької діяльності
ОК 1.7 Основи правознавства
ОК 1.8 Культурологія
ОК 1.9 Безпека життєдіяльності та охорона праці
ОК 1.10 Народознавство
ОК 1.11 Фізичне виховання (секційні заняття)
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
ОК 2.1 Теорія музики
ОК 2.2 Гармонія
ОК 2.3 Аналіз музичних творів
ОК 2.4 Сольфеджіо
ОК 2.5 Зарубіжна музична література
ОК 2.6 Українська музична література
ОК 2.7 Український музичний фольклор
ОК 2.8 Комп’ютерні технології в музиці
Спеціалізація Оркестрові струнні інструменти
3479 артист оркестру/ ансамблю
ОК 2.9 Спеціальний клас
ОК 2.10 Камерний ансамбль
ОК 2.11 Фортепіано
ОК 2.12 Основи диригування
ОК 2.13 Історія виконавства
ОК 2.14 Оркестровий клас
Атестація здобувачів фахової передвищої освіти
ОК 2.15 Кваліфікаційний іспит
Додаткова кваліфікація
3340 викладач мистецької школи
ВК 1.1 Методика навчання гри на інструменті
ВК 1.2 Методико –виконавський аналіз педагогічного репертуару
ВК 1.3 Педагогічна практика
Екзамени
Загальний обсяг обов’язкових компонентів(кількість кредитів)150
Вибіркові компоненти (за вибором здобувача освіти)
Вибір з каталогу освітніх компонентів
Спеціалізація «Оркестрові струнні інструменти»
ВК 2.1 Основи філософських знань
ВК 2.1.1 Охорона праці в галузі
ВК 2.2 Соціологія
ВК 2.2.1 Тайм-менеджмент
ВК 2.3 Інструментознавство
ВК 2.3.1 Основи імпровізації/Читання оркестрових партій
ВК 2.4 Малі ансамблеві форми
ВК 2.4.1 Аранжування творів для струнних ансамблів
ВК 2.5 Концертно-виконавська практика
ВК 2.5.1 Практикум з організації ДП
ВК 2.6 Основи реклами та PR в мистецтві
ВК 2.6.1 Медіаосвіта та медіаграмотність
ВК 2.7 Постановка голосу
ВК 2.7.1 Основи композиції
ВК 2.8 Основи сучасного танцю
ВК 2.8.1 Культура публічного виступу
ВК 2.9 Основи вікової психології
ВК 2.9.1 Арт перформанс
Загальний обсяг вибіркових компонент 30
Спеціальні (програмові фахові) компетентності
СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
СК 2 Здатність демонструвати достатній рівень виконавської майстерності.
СК 3 Здатність відтворювати художньо-образний зміст музичного твору у виконавській діяльності.
СК 4 Здатність використовувати спеціалізовані знання з теорії, історії та методології музичного мистецтва
СК 5 Здатність демонструвати професійні навички та уміння в організаційно-творчій/ виконавській /педагогічній діяльності.
СК 6 Здатність передавати знання, застосовувати професійні та педагогічні методи, підходи, технології, знання вікової психології в умовах роботи з аматорським колективом та /або в педагогічній діяльності на рівні початкової мистецької освіти.
СК 7 Здатність самостійно організовувати та проводити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес у професійній діяльності.
СК 8 Здатність оперувати професійною термінологією.
СК 9 Здатність застосовувати інтегровані знання з інших видів мистецтв у професійній діяльності.
СК 10 Здатність використовувати технологічні ресурси, новітні цифрові звукові технології в професійній діяльності.
СК 11 Здатність відслідковувати й оцінювати власний прогрес та досягнення у професійній сфері, проявляти критичну самосвідомість.
СК 12 Здатність здійснювати міжособистісну та соціальну взаємодію для досягнення професійних цілей.
СК 13 Здатність презентувати результати своєї творчої /педагогічної/ організаційно-творчої діяльності перед аудиторією з урахуванням її специфіки.
СК 14 Здатність до професійної самореалізації.
Після закінчення коледжу випускники можуть продовжувати навчання в вищих навчальних закладах України або закордоння, або бути працевлаштованими згідно отриманим дипломним кваліфікаціям.