ОСВІТНЬО – ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Народна хореографія»
Спеціальність 024 Хореографія
галузь знань 02 Культура і мистецтво
Освітня кваліфікація: фаховий молодший бакалавр хореографії
Кваліфікація: 3340 – викладач мистецької школи, 3479 – артист балету (ансамблю)
Термін навчання 3 роки 10 місяців
«Народна хореографія»
Код н/д | Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) | Кількість кредитів | Форма підсумкового контролю | |
Обов’язкові компоненти ОП | ||||
І | Освітні компоненти, що формують загальні компетентності | |||
ОК 1.1 | Історія України* | 2 | Диф. залік | |
ОК 1.2 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 4 | Диф. залік | |
ОК 1.3 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 2 | Диф. залік | |
ОК 1.4 | Психологія | 4 | Екзамен
КІ |
|
ОК 1.5 | Педагогіка | 4 | Екзамен
КІ |
|
ОК 1.6 | Безпека життєдіяльності | 2 | Диф. залік | |
ОК 1.7 | Основи економічної теорії | 2 | Диф. залік | |
ОК 1.8 | Основи правознавства | 2 | Диф. залік | |
ОК 1.9 | Народознавство | 3 | Диф. залік | |
ІІ | Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
Кваліфікація 3340 – викладач мистецької школи |
|||
ОК 2.1 | Класичний танець* | 31 | Диф. залік
КІ |
|
ОК 2.2 | Методика викладання фахових дисциплін | 6 | Диф. залік
КІ |
|
ОК 2.3 | Педагогічна практика | 4 | Диф. залік
КІ |
|
ОК 2.4 | Композиція і постановка танцю | 16 | Диф. залік
КІ |
|
ОК 2.5 | Український танець | 12 | Екзамен | |
ОК 2.6 | Народно-сценічний танець | 34 | Екзамен
ДКІ |
|
ОК 2.7 | Музична грамота | 2 | Диф. залік | |
ОК 2.8 | Історія музики (зарубіжної та української) | 4 | Диф. залік | |
ОК 2.9 | Охорона праці | 2 | Диф. залік | |
ІІІ | Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
Кваліфікація 3479 – артист балету (ансамблю) |
|||
ОК 2.10 | Сценічна практика та майстерність актора | 6 | Диф. залік | |
ОК 2.11 | Вдосконалення танцювальної техніки | 2 | Диф. залік
КІ |
|
ОК 2.12 | Підтримка в дуетному танці | 2 | Диф. залік | |
ОК 2.13 | Сучасна хореографія та її напрямки | 6 | Диф. залік | |
ОК 2.14 | Виробнича практика/педагогічна практика | 6 | Диф. залік | |
ОК 2.15 | Кваліфікаційний іспит | 2 | ||
Загальний обсяг обов’язкових компонент | 158 | |||
ІV | Освітні компоненти за вибором здобувача освіти
(вибір з каталогу освітніх компонентів) |
|||
ВК 1.1 | Соціологія | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.2 | Історико – побутовий та сучасний бальний танець | 4 | Диф. залік | |
ВК 1.3 | Практика виконавської майстерності (Ансамбль) | 8 | Диф. залік | |
ВК 1.4 | Сценічний імідж виконавця в хореографії: костюм, грим, візаж | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.5 | Історія балету | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.6 | Тайм менеджмент | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.7 | Джаз танець | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.8 | Культура публічного виступу | 4 | Диф. залік | |
ВК 1.9 | Віртуозна техніка в хореографії | 8 | Диф. залік | |
ВК 1.10 | ОФЗ | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.11 | Реклама та PR у мистецтві | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.12 | Oriental dance | 2 | Диф. залік | |
ВК 1.13 | Музичний інструмент (фортепіано) | 4 | Диф. залік | |
ВК 1.14 | Дуетно-класичний танець | 8 | Диф. залік | |
Загальний обсяг вибіркових компонент | 18 | |||
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 180 | |||
Екзамени | 4 | |||
Програмні спеціальні компетентності
СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
СК 2 Здійснення безпечної діяльності у професійній сфері.
СК 3 Здатність оперувати професійною термінологією.
СК 4 Здатність цінувати та поважати культурне розмаїття та відтворювати його через мистецтво танцю.
СК5 Здатність створювати художній образ засобами танцю, демонструвати танцювальні техніки та застосовувати їх у концертно-сценічній діяльності.
СК 6 Здатність передавати знання, застосовувати організаційно-творчі та педагогічні методи, підходи, технології, знання вікової психології в педагогічній діяльності на рівні початкової мистецької освіти (відповідно до освітньо-професійної програми).
СК 7 Здатність самостійно організовувати та провадити індивідуальний та колективний репетиційний процес.
СК 8 Здатність мислити рефлексивно, продуктивно та креативно для створення творчого продукту.
СК 9 Здатність презентувати результати своєї творчої та педагогічної діяльності.
СК 10 Здатність використовувати спеціальні технічні засоби, новітні інформаційні й цифрові технології в процесі професійної діяльності.
СК 11 Здатність до професійної самореалізації на ринку праці.
Випускник може працювати на посаді артиста професійних колективів: ансамблю, ансамблю пісні і танцю тощо та ін.; викладачем в закладах мистецтва, освіти, шкільних, позашкільних закладах освіти (студіях, будинках дитячої та юнацької творчості та ін.). (за умови здобуття відповідних фахових компетентностей).