ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

ОСВІТНЬО – ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «Народна хореографія»

Спеціальність 024 Хореографія

галузь знань 02 Культура і мистецтво

Освітня кваліфікація: фаховий молодший бакалавр хореографії

Кваліфікація: 3340 – викладач мистецької школи, 3479 – артист балету (ансамблю)

Термін навчання 3 роки 10 місяців

«Народна хореографія»

Код н/д Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) Кількість кредитів Форма підсумкового контролю
Обов’язкові компоненти ОП
І Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК 1.1 Історія України* 2 Диф. залік
ОК 1.2 Іноземна мова (за професійним спрямуванням) 4 Диф. залік
ОК 1.3 Українська мова (за професійним спрямуванням) 2 Диф. залік
ОК 1.4 Психологія 4 Екзамен

КІ

ОК 1.5 Педагогіка 4  Екзамен

КІ

ОК 1.6 Безпека життєдіяльності 2 Диф. залік
ОК 1.7 Основи економічної теорії 2 Диф. залік
ОК 1.8 Основи правознавства 2 Диф. залік
ОК 1.9 Народознавство 3 Диф. залік
ІІ Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності

Кваліфікація 3340 – викладач мистецької школи

ОК 2.1 Класичний танець* 31 Диф. залік

КІ

ОК 2.2 Методика викладання фахових дисциплін 6 Диф. залік

КІ

ОК 2.3 Педагогічна практика 4 Диф. залік

КІ

ОК 2.4 Композиція і постановка танцю 16 Диф. залік

КІ

ОК 2.5 Український танець 12 Екзамен
ОК 2.6 Народно-сценічний танець 34 Екзамен

ДКІ

ОК 2.7 Музична грамота 2 Диф. залік
ОК 2.8 Історія музики  (зарубіжної та української) 4 Диф. залік
ОК 2.9 Охорона праці 2 Диф. залік
ІІІ Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності

Кваліфікація 3479 – артист балету (ансамблю)

ОК 2.10 Сценічна практика та майстерність актора 6 Диф. залік
ОК 2.11 Вдосконалення танцювальної техніки 2 Диф. залік

КІ

ОК 2.12 Підтримка в дуетному танці 2 Диф. залік
ОК 2.13 Сучасна хореографія та її напрямки 6 Диф. залік
ОК 2.14 Виробнича практика/педагогічна практика 6 Диф. залік
ОК 2.15 Кваліфікаційний іспит 2
Загальний обсяг обов’язкових компонент 158  
     
ІV Освітні компоненти  за вибором здобувача освіти

(вибір з каталогу освітніх компонентів)

ВК 1.1 Соціологія 2 Диф. залік
ВК 1.2 Історико – побутовий та сучасний бальний танець 4 Диф. залік
ВК 1.3 Практика виконавської майстерності (Ансамбль) 8 Диф. залік
ВК 1.4 Сценічний імідж виконавця в хореографії: костюм, грим, візаж 2 Диф. залік
ВК 1.5 Історія балету 2 Диф. залік
ВК 1.6 Тайм менеджмент 2 Диф. залік
ВК 1.7 Джаз танець 2 Диф. залік
ВК 1.8 Культура публічного виступу 4 Диф. залік
ВК 1.9 Віртуозна техніка в хореографії 8 Диф. залік
ВК 1.10 ОФЗ 2 Диф. залік
ВК 1.11 Реклама та PR у мистецтві 2 Диф. залік
ВК 1.12 Oriental dance 2 Диф. залік
ВК 1.13 Музичний інструмент (фортепіано) 4 Диф. залік
ВК 1.14 Дуетно-класичний танець 8 Диф. залік
Загальний обсяг вибіркових компонент 18  
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ 180  
Екзамени 4

 

Програмні спеціальні компетентності

СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.

СК 2 Здійснення безпечної діяльності у професійній сфері.

СК 3 Здатність оперувати професійною термінологією.

СК 4 Здатність цінувати та поважати культурне розмаїття та відтворювати його через мистецтво танцю.

СК5 Здатність створювати художній образ засобами танцю, демонструвати танцювальні техніки та застосовувати їх у концертно-сценічній діяльності.

СК 6 Здатність передавати знання, застосовувати організаційно-творчі та педагогічні методи, підходи, технології, знання вікової психології в педагогічній діяльності на рівні початкової мистецької освіти (відповідно до освітньо-професійної програми).

СК 7 Здатність самостійно організовувати та провадити індивідуальний та колективний репетиційний процес.

СК 8 Здатність мислити рефлексивно, продуктивно та креативно для створення творчого продукту.

СК 9 Здатність презентувати результати своєї творчої та педагогічної діяльності.

СК 10 Здатність використовувати спеціальні технічні засоби, новітні інформаційні й цифрові технології в процесі професійної діяльності.

СК 11 Здатність до професійної самореалізації на ринку праці.

Випускник може працювати на посаді артиста професійних колективів: ансамблю, ансамблю пісні і танцю тощо та ін.; викладачем в закладах мистецтва, освіти,  шкільних, позашкільних закладах освіти (студіях, будинках дитячої та юнацької творчості та ін.). (за умови здобуття відповідних фахових компетентностей).