Шабельник Наталія Миколаївна – голова циклової комісії «Соціально-економічні, гуманітарні та бібліотечні дисципліни».
Освіта вища. Закінчила «Херсонський індустріальний інститут» в 1995 році, «Київський університет культури» в 2017 році. Педагогічний стаж 10 років.
Викладає дисципліни «Тайм менеджмент», «Безпека життєдіяльності», «Охорона праці». Є активним учасником та членом журі «Обласного методичного об’єднання викладачів охорони праці, безпеки життєдіяльності та екології».
Постійно підвищує свій професіоналізм на курсах підвищення кваліфікації з цифрових навичок в освіті, електронних освітніх ресурсів, можливостей Gemini, психологічної підтримки, профілактики емоційного вигорання, завідувачів відділень та інше. В своїй роботі використовує прогресивні методи навчання.
Проводить активну діяльність в роботі зі студентами, організовує тематичні заходи, цікаві зустрічі.
Дембицька Світлана Юріївна, викладач.
В 2013 р. закінчила Херсонське училище культури за спеціалізацією «Бібліотечна справа», та почала працювати у Херсонському училищі культури лаборантом на цикловій комісії «Соціально-економічні дисципліни».
В 2015 р. здобула ступінь «бакалавра» у Миколаївській філії Київського національного університету культури і мистецтв за напрямом «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» та продовжила роботу у Херсонському училищі культури на посаді диспетчера.
Здобула ступінь «магістра» історії у Чорноморському національному університеті імені Петра Могили в 2017 році.
З 2022 р. викладає дисципліни «Історія України» та «Громадянська освіта» у Херсонському фаховому коледжі культури і мистецтв.
Постійно працює над підвищенням професійного рівня. Приймає участь у засіданнях обласного методичного об’єднання викладачів історії. Систематично підвищує рівень кваліфікації з історії, громадянської освіти та географії на курсах підвищення кваліфікації.
Радик Тамара Анатоліївна – викладач, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Освіта вища. Закінчила Херсонський педагогічний інститут (спеціальність українська мова та література) та Тернопільський педагогічний університет ім. В. Гнатюка (спеціальність фізична культура та основи здоров’я).
Досвід роботи: 31 рік
Викладає дисципліни фізична культура та фізичне виховання, є керівником фізичного виховання.
Має досягнення:
– Почесна грамота комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України;
– Почесна грамота голови Херсонської обласної державної адміністрації;
– Грамота та Подяка від Херсонського обласного відділення комітету з фізичного виховання Міністерства освіти і науки України;
– Грамоти від керівництва коледжу за сумлінну працю;
– Грамоти за 1-3 місця у змаганнях з настільного тенісу.
Важливим педагогічним завданням для викладача є вироблення у здобувачів освіти потреби до систематичних занять фізичними вправами та руховою активністю, що є необхідним компонентом здорового способу життя, усвідомленої необхідності до фізичного самовиховання, самовдосконалення, активного ведення здорового способу життя, виховання патріотичних якостей та національної свідомості кожного.
Саніна Людмила Володимирівна – викладач, спеціаліст вищої категорії, старший викладач.
Освіта вища. Закінчила Київський інститут культури ім. О.Є. Корнійчука (спеціальність бібліотекар-бібліограф).
Досвід роботи: 40 років.
Викладає фахові дисципліни з бібліотечної справи: Аналітико-синтетична обробка документної інформації, Документознавство та інформаційна діяльність, Інформаційно-бібліотечні технології, Інформаційно-бібліотечний сервіс, Вступ до спеціальності, Архівознавство, Навчальна практика.
Має досягнення:
- Грамоти від керівництва коледжу за сумлінну працю;
- Приймала участь в розробці навчального плану для училищ культури (спеціальності бібліотекар-бібліограф);
- Приймала участь в ролі лектора на засіданнях обласного методичного об’єднання бібліотекарів і отримала подяку від Голови метод об’єднання;
- Приймала участь в роботі обласних семінарів-практикумів на базі ХОУНБ ім. Олеся Гончара як доповідач і отримала подяку за роботу.
Основні напрямки роботи викладача направлені на виховання здобувачів освіти як лідерів інформаційного суспільства, які орієнтуються у різноманітті видавничої продукції, володіють сучасними технологіями, оперують різною за змістом, походженням, джерелами та видами інформацією, виховання сучасного бібліотекаря як багатофункціонального спеціаліста, який поєднує в собі ролі інформаційного консультанта, цифрового експерта, організатора заходів, керівника програм, спеціаліста з комунікації і адміністратора.