Спеціальність: 026 «Сценічне мистецтво»
Спеціалізація: «Видовищно-театралізовані заходи»
Освітньо-професійна програма: «Видовищно-театралізовані заходи»
Професійна кваліфікація 3474 – актор (закладів культури і мистецтв), Додаткові кваліфікації: 3472 – радіо, – теле та інші ведучі, диктор, 3414 – фахівець з організації дозвілля.
Термін навчання: 180 кредитів ЕКТС/ 2 роки 10 місяців на основі повної загальної середньої освіти.
2.1. Перелік компонентів ОП
Обсяг освітньої програми становить 180 кредитів ЄКТС.
Обов’язкова частина програми становить 143,5 кредитів ЄКТС .
Обсяг вибіркової частини – 36,5 кредитів ЄКТС .
Код н/д | Компоненти освітньої програми
(навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів | Форма
підсумк. контролю |
1 | 2 | 3 | 4 |
Обов’язкові компоненти ОП | |||
ОК 1.1. | Історія України | 2 | Диф. залік |
ОК 1.2. | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 2 | Диф. залік |
ОК 1.3. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 4 | Екзамен |
ОК 1.4 | Основи педагогіки і психології | 4 | Екзамен |
ОК 1.5 | Історія мистецтв | 6 | Екзамен |
ОК 1.6 | Екологія | 2 | Диф.залік |
ОК 1.7 | Економічна теорія | 2 | Диф.залік |
ОК 1.8 | Основи правознавства | 4 | Диф.залік |
ОК 1.9 | Культурологія | 3 | Екзамен |
ОК 1.10 | Народознавство | 2 | Екзамен |
Цикл професійної підготовки | |||
ОК 2.1 | Майстерність актора | 15,5 | Екзамен
Диф.Залік. ДА |
ОК 2.2 | Сценічна мова | 13,5 | Екзамен
Диф. Залік,ДА |
ОК 2.3 | Сценічний рух та пластика | 4 | Екзамен |
ОК 2.4 | Основи хореографії | 4 | Диф. залік |
ОК 2.5 | Постановка голосу | 2 | Диф.залік |
ОК 2.6 | Вокальний ансамбль | 2 | Диф. залік |
ОК 2.7 | Музична грамота і сольфеджіо | 2 |
Диф. Залік |
ОК 2.8 | Робота актора з лялькою | 4 | Диф.залік |
ОК 2.9 | Навчальний театр | 10,5 | Диф. залік |
ОК 2.10 | Театр та драма | 6 | Екзамен |
ОК 2.11 | Реклама та PR технології | 4 | Диф. залік |
ОК 2.12 | Грим і макіяж | 5 | Диф. залік |
ОК 2.13 | Тайм-менеджмент | 2 | Диф. залік |
ОК 2.14 | Культурні та креативні індустрії | 4 | Диф.залік |
ОК 2.15 | Навчальна практика | 4 | Диф.залік |
ОК 2.16 | Безпека життєдіяльності та охорона праці | 2 | Диф.залік |
ОК 2.17 | Оформлення заходів | 3 | Диф.залік |
ОК 2.18 | Культура публічного виступу | 4 | Диф.залік |
ОК 2.19 | Сценічна практика | 8 | Диф.залік |
ОК 2.20 | Виробнича практика | 7,5 | Диф.залік |
ОК 2.21 | Кваліфікаційний іспит | 2 | |
Загальний обсяг обов’язкових компонент: 140 | |||
Екзамени 3,5 | |||
Усього 143,5 | |||
Вибіркові компоненти ОП * | |||
Вибірковий блок 1 ( за вибором студента) кваліфікація 3472 радіо-,теле – та інші ведучі | |||
ВК 1.1 | Культура та медіа | 2 | Диф. залік |
ВК 1.2 | Майстерність ведучого | 11,5 | Диф.залік |
Цикл професійної підготовки | |||
ВК 1.3 | Спічрайтинг – копірайтинг | 7,5 | Диф.залік |
ВК 1.4 | Технологія створення подкастів | 5 | Диф.залік |
ВК 1.5 | Бальний танець | 7,5 | Диф.залік |
ВК 1.6 | Дубляж та озвучування | 3 | Диф.залік |
Загальний обсяг вибіркових компонент: | 36,5 | ||
Вибірковий блок 2 ( за вибором студента) кваліфікація 3414 фахівець з організації дозвілля | |||
ВК 1.2. | Культура та етика професійноі поведінки | 2 | Диф.залік |
ВК 2.2 | Режисура видовищних заходів | 11,5 | Диф.залік |
Цикл професійної підготовки | |||
ВК 2.3 | Індістрія дозвілля | 7,5 | Диф.залік |
ВК 2.4 | Практикум з організаціі дозвілля | 5 | Диф.залік |
ВК 2.5 | Сценарна майстерність | 7,5 | Екзамен |
ВК 2.6 | Методика роботи з аматорським колективом | 3 | Екзамен |
Загальний обсяг вибіркових компонент: | 36,5 | ||
Загальний обсяг освітньої програми | 180 |
Програмні компетентності
Інтегральна компетентність. Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі в галузі сценічного мистецтва та у процесі навчання, що вимагає застосування теоретичних положень, підходів і методів культурології й мистецтвознавства та може характеризуватися певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати організаційної та виконавської діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених професійних ситуаціях.
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК 1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 3 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 4 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 5 Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 6 Здатність працювати в команді.
ЗК 7 Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
Спеціальні компетентності (СК)
СК1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних та сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
СК 2 Здатність застосовувати акти законодавства та правові норми охорони праці і безпеки життєдіяльності, авторського і суміжних прав в галузі сценічного мистецтва.
СК 3 Здатність застосовувати фахову термінологію.
СК 4 Здатність створювати художній образ або організовувати сценічний проект.
СК 5 Здатність інтегрувати знання з інших видів мистецтва до власної мистецької практики.
СК 6 Здатність працювати з текстами, розуміти/генерувати творчу ідею, задум, завдання режисера (постановника) та втілювати/виконувати їх у освітній та сценічній діяльності.
СК 7 Здатність використовувати спеціальні технічні засоби, новітні інформаційні й цифрові технології в процесі реалізації художнього задуму або реалізації сценічного проекту.
СК 8 Здатність знаходити організаційні рішення для виконання поставлених професійних завдань у сфері сценічного мистецтва (відповідно до освітньо-професійної програми).
СК 9 Здатність контролювати рівень та оцінювати якість власних навчальних та творчих результатів.
СК 10 Здатність презентувати результати своєї творчої (сценічної та/або організаційної) діяльності.
СК 11 Здатність організовувати та провадити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес в умовах освітньої та/або сценічної діяльності, у тому числі під час впровадження організованого дозвілля (відповідно до освітньо-професійної програми).
СК 12 Здатність передавати знання, застосовувати професійні та педагогічні методи, підходи, технології, знання вікової психології в умовах роботи з аматорським колективом.
СК13 Здатність до професійного просування власних творчих компетентностей на ринку праці.
Програмні результати навчання
РН 1 Спілкуватись державною мовою усно і письмово в процесі навчання та виконання завдань.
РН 2 Володіти іноземною мовою на рівні, необхідному для виконання типових професійних завдань.
РН 3 Знати загальне та спеціальне законодавство, загальні вимоги дотримання авторських та суміжних прав, захисту персональних даних, правил розповсюдження інформації.
РН 4 Працювати в колективі/з колективом, будувати ефективну комунікацію в професійному середовищі для досягнення спільних творчих цілей.
РН 5 Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення, інформаційні та комунікаційні технології для досягнення професійних цілей.
РН 6 Демонструвати готовність до професійної діяльності за спеціальністю.
РН 7 Використовувати у практичній діяльності теоретичні знання, фахову термінологію, традиційні й сучасні культурно-мистецькі практики.
РН 8 Застосовувати базові професійні технічні прийоми, методики, підходи, елементи сценічної мови для створення художніх образів або сценічних, інших творчих проєктів.
РН 9 Працювати автономно та в команді для виконання завдань у межах визначених строків.
РН 10 Застосовувати принципи побудови сценічної дії з урахуванням загальної концепції творчого проєкту та/або художнього/режисерського задуму.
РН 11 Проводити ідейно-тематичний аналіз літературного твору/сценарію під час організації/реалізації сценічного проєкту.
РН 12 Володіти базовими навичками написання сценарію будь-якого твору/заходу сценічного мистецтва.
РН 13 Знати та вміти попереджати професійне травмування та надавати першу домедичну допомогу.
РН 14 Самостійно організовувати та провадити індивідуальний та колективний репетиційний процес з різними групами учасників, у тому числі в умовах організованого дозвілля.
РН 15 Застосовувати стандартні методи, форми, прийоми організації роботи аматорського колективу, формувати репертуар аматорського сценічного колективу/групи.
РН 16 Презентувати результати своєї професійної діяльності.
Фаховий молодший бакалавр зі сценічного мистецтва має можливість працевлаштування в закладах, установах, організаціях різних форм власності в галузях культури і мистецтва, освіти, сфери послуг а також займатись незалежною професійною діяльність в сфері культурних та креативних індустрій.