Опис освітньої програми
– спеціальність: Музичне мистецтво
– спеціалізація: «Музичне мистецтво естради»
– назва ОПП: «Музичне мистецтво джазу та популярної музики»
– кваліфікації: викладач мистецької школи, артист ансамблю\оркестру
(вокал, фортепіано, гітара\електрогітара, бас-гітара, ударні інструменти, духові інструменти: саксофон, труба, тромбон)
Терміни навчання:
На базі 9 класів: 180 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців
На базі 11 класів: 180 кредитів, 2 роки 10 місяців
Освітні компоненти:
Код н/д | Компоненти освітньої програми | Кількість кредитів |
Обов’язкові компоненти ОП | ||
Освітні компоненти, що формують загальні компетентності | ||
ОК 1.1 | Історія України | 2 |
ОК 1.2 | Українська мова (за про професійним спрямуванням) | 2 |
ОК 1.3 | Іноземна мова (за проф. спрямуванням) | 6 |
ОК 1.4 | Основи психології та педагогіки | 4 |
ОК 1.5 | Історія мистецтв | 6 |
ОК 1.6 | Економічна теорія | 2 |
ОК 1.7 | Основи правознавства | 2 |
ОК 1.8 | Культурологія | 3 |
ОК 1.9 | Безпека життєдіяльності та охорона праці | 2 |
ОК 1.10 | Народознавство | 3 |
ОК 1.11 | Фізичне виховання | 6 |
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності | ||
ОК 2.1 | Теорія музики | 4 |
ОК 2.2 | Гармонія | 9 |
ОК 2.3 | Аналіз музичних творів | 4 |
ОК 2.4 | Сольфеджіо | 14 |
ОК 2.5 | Зарубіжна музична література | 15 |
ОК 2.6 | Українська музична література | 6 |
ОК 2.7 | Український музичний фольклор | 2 |
ОК 2.8 | Комп’ютерні технології в музиці | 3 |
Кваліфікація 3479 артист оркестру,ансамблю | ||
ОК 2.9 | Спеціальний клас | 21 |
ОК 2.10 | Клас ансамблю | 4 |
ОК 2.11 | Оркестровий клас | 14 |
ОК 2.12 | Основи диригування | 2 |
ОК 2.13 | Історія джазової та популярної музики | 2 |
ОК 2.14 | Історія виконавства | 2 |
ОК 2.15 | Фортепіано | 6 |
Кваліфікація 3340 викладач мистецької школи | ||
ВК 1.1 | Методика навчання гри на інструменті/Методика викладання хорових дисциплін | 4 |
ВК1.2 | Методико –виконавський аналіз пед.репертуару | 4 |
ВК 1.3 | Педагогічна практика | 7 |
Вибір з каталогу освітніх компонентів | ||
ВК 2.1 | Основи філософських знань | 2 |
ВК 2.1.1 | Охорона праці в галузі | 2 |
ВК 2.2 | Соціологія | 2 |
ВК 2.2.1 | Тайм менеджмент | 2 |
ВК 2.3 | Інструментознавство та інструментовка | 4 |
ВК 2.3.1 | Основи сучасного танцю | 4 |
ВК 2.4 | Теоретичний курс імпровізації | 2 |
ВК 2.4.1 | Основи композиції | 2 |
ВК 2.5 | Практичний курс імпровізації | 3 |
ВК 2.5.1 | Сучасні електронні інструменти | 3 |
ВК 2.6 | Концертно –виконавська практика | 3 |
ВК 2.6.1 | Практикум з організації ДП | 3 |
ВК 2.7 | Основи реклами та PR в мистецтві | 2 |
ВК 2.7.1 | Медіаосвіта та медіаграмотність | 2 |
Програмні фахові компетентності:
Загальні:
- ЗК 5 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК 6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
- ЗК 7 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
- ЗК 8 Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Спеціальні:
- СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
- СК 2 Здатність демонструвати достатній рівень виконавської майстерності.
- СК 3 Здатність відтворювати художньо-образний зміст музичного твору у виконавській діяльності
- СК 4 Здатність використовувати спеціалізовані знання з теорії музичного мистецтва.
- СК 5 Здатність демонструвати професійні навички та уміння в виконавській/педагогічній діяльності.
- СК 8 Здатність оперувати професійною термінологією.
- СК 9 Здатність застосовувати інтегровані знання з інших видів мистецтва в професійній діяльності.
- СК 10 Здатність використовувати технологічні ресурси, новітні цифрові звукові технології в професійній діяльності.
- СК 11 Здатність відслідковувати і оцінювати власний прогрес та досягнення у професійній сфері, проявляти критичну самосвідомість.
- СК 13 Здатність презентувати результати своєї творчої/педагогічної/творчої діяльності перед аудиторією з урахуванням її специфіки.
- СК 14 Здатність до професійної самореалізації.
Програмні результати навчання:
- РН 3 Грати на музичному інструменті/співати артистично, технічно, осмислено відтворюючи художньо-образний зміст музичного твору відповідно до його стильових особливостей.
- РН 4 Читати та відтворювати нотний запис тексту музичного твору.
- РН 5 Застосовувати аналіз та синтез для розв’язання інтерпретаційних завдань, абстрактно і творчо мислити.
- РН 6 Визначати зміст, форму, жанрово-стильові особливості музичного твору як на слух, так і при вивченні нотного тексту.
- РН 7 Використовувати відповідні інформаційні, технічні, цифрові ресурси для запису та/або аранжування музичних композицій
- РН 8 Розпізнавати різні компоненти музичної мови.
- РН 9 Оперувати традиційними й сучасними знаннями в контексті освітньої виконавської/ педагогічної діяльності.
- РН 10 Володіти методикою роботи з учнем з урахуванням вікових особливостей учасників.
- РН 11 Підбирати навчальний репертуар з урахуванням музичних здібностей
- РН 12 Провадити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес у виконавській /освітній/творчій діяльності.
- РН 13 Використовувати професійну термінологію під час виконання творчих завдань.
- РН 14 Розробляти та документувати навчально-методичні, творчі матеріали, вести документацію, пов’язану з виконанням професійних обов’язків.
- РН 15 Позитивно сприймати конструктивні критичні зауваження фахівців щодо своїх навчальних та творчих результатів і використовувати їх для власного професійного розвитку.
- РН 17 Презентувати результати власної мистецької діяльності з метою забезпечення особистісної конкурентоспроможності на ринку праці.
– можливості працевлаштування після здобуття диплому фахового молодшого бакалавра:
Робочі місця в установах, закладах, підприємствах, організаціях різної форми власності на посадах: викладач мистецької школи, артист ансамблю/оркестру.
Випускники коледжу також можуть здійснювати професійну діяльність і в інших сферах за умови відповідності рівня освіти та отриманих компетенцій до кваліфікації працівника.