ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Опис освітньої програми

– спеціальність: Музичне мистецтво

– спеціалізація: «Музичне мистецтво естради»

– назва ОПП: «Музичне мистецтво джазу та популярної музики»

– кваліфікації: викладач мистецької школи, артист ансамблю\оркестру

(вокал, фортепіано, гітара\електрогітара, бас-гітара, ударні інструменти, духові інструменти: саксофон, труба, тромбон)

Терміни навчання:

На базі 9 класів: 180 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців

На базі 11 класів:  180 кредитів, 2 роки 10 місяців

Освітні компоненти:

Код н/д Компоненти освітньої програми Кількість кредитів
Обовязкові компоненти ОП
  Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК 1.1 Історія України 2
ОК 1.2 Українська мова (за про професійним спрямуванням) 2
ОК 1.3 Іноземна мова (за проф. спрямуванням) 6
ОК 1.4 Основи психології та педагогіки 4
ОК 1.5 Історія мистецтв 6
ОК 1.6 Економічна теорія 2
ОК 1.7 Основи правознавства 2
ОК 1.8 Культурологія 3
ОК 1.9 Безпека життєдіяльності та охорона праці 2
ОК 1.10 Народознавство 3
ОК 1.11 Фізичне виховання 6
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
ОК 2.1 Теорія музики 4
ОК 2.2 Гармонія 9
ОК 2.3 Аналіз музичних творів 4
ОК 2.4 Сольфеджіо 14
ОК 2.5 Зарубіжна музична література 15
ОК 2.6 Українська музична література 6
ОК 2.7 Український музичний фольклор 2
ОК 2.8 Комп’ютерні технології в музиці 3
Кваліфікація 3479 артист оркестру,ансамблю
ОК 2.9 Спеціальний клас 21
ОК 2.10 Клас ансамблю 4
ОК 2.11 Оркестровий клас 14
ОК 2.12 Основи диригування 2
ОК 2.13 Історія джазової та популярної музики 2
ОК 2.14 Історія виконавства 2
ОК 2.15 Фортепіано 6
Кваліфікація 3340 викладач мистецької школи
ВК 1.1 Методика навчання гри на інструменті/Методика викладання хорових дисциплін 4
ВК1.2 Методико –виконавський аналіз пед.репертуару 4
ВК 1.3 Педагогічна практика 7
Вибір з каталогу освітніх компонентів
ВК 2.1 Основи філософських знань 2
ВК 2.1.1 Охорона праці в галузі 2
ВК 2.2 Соціологія 2
ВК 2.2.1 Тайм менеджмент 2
ВК 2.3 Інструментознавство  та інструментовка 4
ВК 2.3.1 Основи сучасного танцю 4
ВК 2.4 Теоретичний курс імпровізації 2
ВК 2.4.1 Основи композиції 2
ВК 2.5 Практичний курс імпровізації 3
ВК 2.5.1 Сучасні електронні інструменти 3
ВК 2.6 Концертно –виконавська практика 3
ВК 2.6.1 Практикум з організації ДП 3
ВК 2.7 Основи реклами та PR в мистецтві 2
ВК 2.7.1 Медіаосвіта та медіаграмотність 2

 

Програмні фахові компетентності:

Загальні:

  • ЗК 5 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • ЗК 6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  • ЗК 7 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
  • ЗК 8 Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Спеціальні:

  • СК 1 Здатність використовувати знання та розуміння традиційних і сучасних культурно-мистецьких процесів і практик у власній професійній діяльності.
  • СК 2 Здатність демонструвати достатній рівень виконавської майстерності.
  • СК 3 Здатність відтворювати художньо-образний зміст музичного твору у виконавській діяльності
  • СК 4 Здатність використовувати спеціалізовані знання з теорії музичного мистецтва.
  • СК 5 Здатність демонструвати професійні навички та уміння в виконавській/педагогічній діяльності.
  • СК 8 Здатність оперувати професійною термінологією.
  • СК 9 Здатність застосовувати інтегровані знання з інших видів мистецтва в професійній діяльності.
  • СК 10 Здатність використовувати технологічні ресурси, новітні цифрові звукові технології в професійній діяльності.
  • СК 11 Здатність відслідковувати і оцінювати власний прогрес та досягнення у професійній сфері, проявляти критичну самосвідомість.
  • СК 13 Здатність презентувати результати своєї творчої/педагогічної/творчої діяльності перед аудиторією з урахуванням її специфіки.
  • СК 14 Здатність до професійної самореалізації.

                        Програмні результати навчання:

  • РН 3 Грати на музичному інструменті/співати артистично, технічно, осмислено відтворюючи художньо-образний зміст музичного твору відповідно до його стильових особливостей.
  • РН 4 Читати та відтворювати нотний запис тексту музичного твору.
  • РН 5 Застосовувати аналіз та синтез для розв’язання інтерпретаційних завдань, абстрактно і творчо мислити.
  • РН 6 Визначати зміст, форму, жанрово-стильові особливості музичного твору як на слух, так і при вивченні нотного тексту.
  • РН 7 Використовувати відповідні інформаційні, технічні, цифрові ресурси для запису та/або аранжування музичних композицій
  • РН 8 Розпізнавати різні компоненти музичної мови.
  • РН 9 Оперувати традиційними й сучасними знаннями в контексті освітньої виконавської/ педагогічної діяльності.
  • РН 10 Володіти методикою роботи з учнем з урахуванням вікових особливостей учасників.
  • РН 11 Підбирати навчальний репертуар з урахуванням музичних здібностей
  • РН 12 Провадити індивідуальний та/або колективний репетиційний процес у виконавській /освітній/творчій діяльності.
  • РН 13 Використовувати професійну термінологію під час виконання творчих завдань.
  • РН 14 Розробляти та документувати навчально-методичні, творчі матеріали, вести документацію, пов’язану з виконанням професійних обов’язків.
  • РН 15 Позитивно сприймати конструктивні критичні зауваження фахівців щодо своїх навчальних та творчих результатів і використовувати їх для власного професійного розвитку.
  • РН 17 Презентувати результати власної мистецької діяльності з метою забезпечення особистісної конкурентоспроможності на ринку праці.

– можливості працевлаштування після здобуття диплому фахового молодшого бакалавра:

Робочі місця в установах, закладах, підприємствах, організаціях різної форми власності на посадах: викладач мистецької школи,  артист ансамблю/оркестру.

Випускники коледжу також можуть здійснювати професійну діяльність і в інших сферах за умови відповідності рівня освіти та отриманих компетенцій до кваліфікації працівника.