ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Циклова комісія «Загальноосвітня підготовка»

Мета освітньої діяльності педагогів ЦК –  формування висококваліфікованого фахового молодшого бакалавра, майбутнього працівника культури і мистецтв з відповідним рівнем компетентностей, загальнолюдської культури, творчої та всебічно розвиненої особистості, свідомого громадянина України.

Основні функції ЦК:

  1. Організація і забезпечення підготовки студентів за рівнем повної загальної середньої освіти.
  2. Формування та розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти як передумова підготовки конкурентноспроможного фахівця.
  3. Адаптація студентів нового прийому відповідно до їх можливостей та індивідуальних здібностей.

Основними напрямками роботи циклової комісії є:

  • упровадження освітньої моделі студентоцентрованого навчання – розвиток та соціалізація здобувачів освіти, формування їхньої національної свідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей та дослідницьких навичок;
  • удосконалення організаційних форм навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення якості знань здобувачів освіти;
  • активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчання;
  • формування та розвиток мовленнєвої, мовної та соціокультурної компетентностей, особистісних комунікацій;
  • індивідуалізація та диференціація навчання, створення можливостей для формування індивідуальної освітньої траєкторії та академічної мобільності здобувачів освіти;
  • виховання у студентів особистісних рис громадянина України, сприйняття ідей гуманізму та демократії; підготовка до національного спротиву, до свідомої активної участі в суспільному житті української держави, усвідомлення її ролі та місця в Європі; формування громадянської відповідальності за долю України і світу;
  • реалізація принципів академічної доброчесності в освітній діяльності ЦК;
  • постійне підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів;
  • удосконалення форм і методів дослідницької роботи з творчою молоддю.

Педагоги комісії в своїй роботі впроваджують інтерактивні методи та новітні технології навчання, які формують у студентів інноваційність, мобільність, творчість, комунікабельність, ініціативність, креативне мислення. Викладачі спрямовують педагогічну діяльність на розвиток конкретних цінностей та життєво необхідних знань і умінь студентів, а це – грамотне усне та письмове мовлення, літературна обізнаність, ерудиція, науковий світогляд, володіння інформаційними технологіями, загальнолюдська культура.

Щорічно здобувачі освіти коледжу під керівництвом викладачів комісії беруть участь в інтернет-олімпіадах, конференціях та мовних конкурсах серед яких Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика та Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка, тощо.

 Значну увагу педагоги циклової комісії приділяють виховній роботі, регулярно організовують віртуальні екскурсії для студентів коледжу, зустрічі  з митцями, фахівцями, видатними особистостями.

Традиційно відбувається вшанування пам’яті видатних митців української історії, літератури, культури та відзначення знаменних дат.

Викладачі комісії активно впроваджують в освітній процес новітні технології:

  • електронна форма навчання на базі спеціалізованого хмарного ПЗ Google Workspace;
  • використання сервісів Google Classroom, Google Диск та інших додатків Google;
  • використання online-сервісу створення інтерактивних мультимедійних навчальних блоків Learning Apps.org;
  • створення презентаційних матеріалів засобами online-сервісу Canva;
  • сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» тощо.

Упроваджуючи комплексний підхід до формування змісту та організації освітнього процесу, викладачі ЦК працюють над підвищенням своєї професійної майстерності шляхом вивчення передового педагогічного досвіду.  Значну увагу викладачі приділяють власному вдосконаленню: систематично працюють з фаховою літературою, обмінюються досвідом на засіданнях методичних об’єднань фахової перед вищої освіти, беруть участь у обласних та регіональних семінарах, конференціях, методичних нарадах, пишуть програми та посібники, мають сертифікати та нагороди. Усі викладачі щорічно опановують курси підвищення кваліфікації на різних освітніх платформах.